tisdag 20 november 2012

Nästa år börjar nu

Nu är det 2013! Nästa års Trädgårdskalender är nämligen klar. Ett annat förlag har tagit över utgivningen, och därför har det dröjt innan jag kunnat visa den. Annars är det mesta sig likt - detta är en traditionell kalender med plats för dagliga anteckningar plus att man får trädgårdstips varje månad. Det finns också utrymme för att skriva ner egna tankar (kanske vad du sått?). Bilderna är som tidigare tagna av duktiga fotografen Eva Lie.
I år finns det endast en begränsad upplaga som bara kan köpas via mig om man vill ha den innan årsskiftet. Priset är detsamma som förra året: 150 kronor.
Mejla mig på eva(at)robild.se om du är intresserad. Bifoga fullständigt namn och adress samt antal kalendrar du är intresserad av. Sista beställningsdag är den 29 november kl 12.
Ha det gott!
Eva

2 kommentarer:

Margot sa...

Den kalendern vill jag inte vara ytan:) Har mejlat dig!
Ha en fin dag!

Margot sa...

Utan, menar jag förståss:)) Ibland är fingrarna lite för snabba!