fredag 12 oktober 2012

Höstens dofter

Idag var jag hemma hos min kompis och kollega Mette för att dra upp riktlinjerna för vår nya bok (spännande, spännande!). På bordet i trädgården hade hon en balja med små söta och underbart doftande cyklamen som jag bara måste dela med mig av.
Med dessa önskar jag er en riktigt skön hösthelg!
Eva
PS. Mette och jag skriver böcker om hälsa. Mer om dem kan ni läsa på vår hemsida Stressa Ner. Vi skriver också en krönika varje månad, som man kan prenumerera på genom att skicka ett mejl till info(at)stressaner.se Den har om stress ur olika vitt skilda aspekter.

4 kommentarer:

Alen Trädgård sa...

Oj vilka sötnosar, hade ingen aning om att cyklamen doftade! Ha en trevlig helg/Monne

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Eva
va kul med nya projekt.....å fina väldoftande minicyklamen :)
å missa nu inte......

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Sylvia sa...

Jag älskar också minicyklamen, de är ena riktiga tuffingar som t o m kan övervintra!
Jättedina pysselprojekt har du också!

Christina sa...

Fint med minicyklamen i zinkbaljan. Visste inte att de doftade!/Lila-Christina