torsdag 19 november 2015

Trädgårdskalendern 2016

Nej, tyvärr blir det ingen Trädgårdskalender 2016 av mig och fotograf Eva Lie. Jag har fått frågor på mejl och via facebook, men måste tyvärr meddela att det inte blir nåt. Det har varit strul med förlaget och nu har vi gett upp samarbetet. Själv har jag hittat en vacker kalender hos Bookbinders design, dessvärre utan trädgårdstips. Allt om Trädgård ger ut en trädgårdskalender som ser fin ut, men jag har inte hållit i den.
Min egen kalender fyller jag nu med vårens föredrag bland annat. Jag kommer att besöka följande orter:
13/2 Tjörn. Odling i Pallkrage.
9/3 Simrishamn. Odla ekologiskt.
16/3 Halmstad, Odla ekologiskt i pallkrage - samt lite om nässlor.
5/4 Billesholm. Om nässlor och andra örter.

Jag håller max ett föredrag i veckan och ingenting från v 15 och framåt. Men det finns lediga tider v 4, 5, 9 och 13 om du vill boka in mig. Ämne kan vara som ovan eller annat trädgårdsrelaterat efter önskemål. Jag tycker det är kul att skräddarsy föredrag till olika föreningar och verksamheter.

Allt gott,
Eva

1 kommentar:

Alen Trädgård sa...

Så kul att du kommer till Tjörn Eva, då hoppas jag att jag inte är upptagen den dagen. Ha det gott/Monne