lördag 9 mars 2013

Signerat

Glad lördag på er!
Nu har jag fått hemma några exemplar av min nya bok Växthus och uterum med foton av Görgen Persson. Boken finns att handla i närmsta bokhandel, men vill man ha ett signerat ex så är det enklast att handla via min nya webshop http://robild.se/. Där finns också exemplar av mina gamla böcker (som är slut på förlaget och inte finns att köpa någon annanstans), mina stressböcker samt vykort och några begagnade böcker, oftast i mycket gott skick.
Själv ska jag gå ut och vattna på mina övervintrare i växthuset. Nätter med minusgrader och dagar med sol är tufft för plantorna.
Allt gott,
Eva

7 kommentarer:

Claus Dalby sa...

Kære Eva - glæder mig til at se din nye bog. Fint omslag. Kh Claus

Cilla sa...

Hej Eva!
Vad spännande med ny bok. Jag ska genast gå in och titta i din webshop. Vill också tipsa om min nya blogg http://diycilla.blogspot.se där jag lägger ut mitt pyssel. Så ska jag inte tjata om ett pyssleprogram nästa gång vi ses ;-)

♥ Cilla-Bohemian Vintage

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Britt sa...

Låter som en trevlig bok//Britt

Frøken Solhat sa...

Søde Eva.......ville meget gerne bestille bogen - mon det går at sende den til Danmark??? Man kan kun vælge Sverige når man går ind for at bestille....så jeg gik ud igen ???

Knus Dorthe

Med fingrarna i (j)orden sa...

Hej Dorthe!
Webshopen funkar bara i Sverige, men om du mejlar mig på eva(at)robild.se så fixar jag en bok till dig! (gäller även andra som bor utomlands)
Kram Eva

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Jag tar med min fina bok till dig för signering en vacker dag! :o)