torsdag 31 maj 2012

Dramatik i rabatten

Hej!
Nu har jag fullt upp och hinner egentligen inte blogga, men måste visa en bild på kummin som jag tog en molning morgon i veckan. Den är så vacker med sina paraplyblommor tycker jag. Det blev vilt och lite dramatiskt, särskilt som jag gjorde om bilden till svartvitt.
Ikväll planerar jag ett inlägg om Trädgårdsrundan i NV Skåne med tips på mina favoritträdgårdar - allt så att ni har lite vägledning inför utflykten fredag-söndag. Här går att läsa mer så länge: www.tradgardsrundan.org. (Gå in under deltagarlista.)
Tjingeling!
Eva

3 kommentarer:

Ruben sa...

Ursnygg bild!!

Ha det gott!
/Ruben

Fagras trädgård och tankar sa...

Ibland är det de enklaste växtformerna som blir de vackraste. Ha en bra dag
Johanna

Alen Trädgård sa...

Läcker bild! Ha det gott/Monne