onsdag 24 december 2014

GOD JUL

Julafton, lucka 24, dopparedan. Ja, nu är vi här! Tack alla som följt min julkalender under december och välkommen du som just hittade hit (hoppas du tittar tillbaka och finner några roliga idéer).
Vinnaren av tävlingen som pågått under större delen av månaden vinner av Ewa på Trädgårdsflum som får sin önskebok Beskära Träd och Buskar. Mejla din adress!
En riktigt God Jul önskar jag dig och dina nära.
Eva
PS. Följ med in i 2015! Hela januari kommer jag att ha fraktfritt i webbutiken (lösenordet kommer att finnas här på bloggen när det är dags) och till våren kommer jag med tre helt nya trädgårdsböcker - Odla ätbart på liten yta, John Taylor - Mitt Trädgårdsår samt Örtte & andra huskurer. Givetvis kommer jag att berätta mer om dem här. Men först en välförtjänt bloggpaus.

9 kommentarer:

Berit sa...

Jag önskar dig och de dina en underbar och God Jul!!!

Maribel sa...

God Jul!

Inger sa...

God Jul Eva!
Kram Inger

Tant Otteskrufv sa...

En skön helg och bloggpaus önskar jag dig:)

Jenny sa...

God fortsättning på julen och ha en skön bloggpaus!

Jenny

Hällan Visningsträdgård/Ulrika sa...

Tack för den trevliga och lärorika kalendern! Har hängt med hela tiden utom precis på slutet då tiden var för knapp.(Tar igen det jag missat idag) Det har varit inspirerande läsning och tack vare dig står äntligen en vacker rumsgran på bänken i vårt vardagsrum.:)
God fortsättning!
Ulrika

Merja sa...

God fortsättning!

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Åh vann jag! Tack så jättemycket!
Och God Fortsättning på Julen!
Vilken fin Glad bild på Dig!

Kram Ewa

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Jag håller med Tack för den inspirerande kalendern också!
Kram Ewa :)