tisdag 29 november 2011

Vinn julklapp!

För nästan precis ett år sedan satt jag med korrekturet till den här gigantiska trädgårdsboken. Jag fungerade som redaktör, alltså som fakta- och textgranskare kan man väl säga. Boken kom ut våras på förlaget The Bearded Lady och har sålts på Åhléns.
540 sidor trädgårdskunskap rymmer den och jag gissar att den väger sådär ett par kilo, så det kan bli ett rejält paket under granen. På förlagets hemsida här kan du bläddra och läsa mer.
Nu lottar jag ut ett exemplar. Dragning den 1/12 så klart.
En kommentar = en lott, länka direkt till detta inlägg och du får en lott till (notera i kommentaren att du länkat).
Har du ingen profil kan du kommentera som "Anonym" och istället skriva ditt namn i kommentaren.

Vill också påminna om Trädgårdskalendern 2012 som du kan köpa av mig för 150 kr, inkl frakt. Lite nättare julklapp kanske? Till dig själv eller en någon annan. Jag levererar så långt laget räcker och så länge posten garanterar leverans före jul. Mejla beställningen till robild(at)live.se
Lycka till nu!
Eva

57 kommentarer:

Lusthuset sa...

"Första man/kvinna på plan"...den hade inte suttit fel att vinna. Håller tummarna. Ha en bra dag. Jag länkar hit från min blogg. Kram!

Susie på Stjärnarve... sa...

Kalendern har jag ju redan - köpte den visserligen som julklapp till en väninna, men nu har jag behållit den själv!
Som trädgårdsboktokig så vill jag naturligtvis vara med om utlottningen och gör en länk direkt!!

Solstrimmor sa...

Härligt! Jag vill vara med såklart!! Länkar och tar två lotter.

Ha en fin tisdag.
Kram Eva-Mari

Anna Jonasson sa...

Skulle behöva en finfin julklapp till min mamma Laila! Håller tummarna nu! Kram /Anna-Celinda
anna.olofsson@aod.se

Iréne JB sa...

En bok till får nog plats i hyllan med trädgårdsböcker :) Så det är klart att jag vill prova lyckan när det är en så fin vinst.

Bettina Bäck sa...

Mums! Vinterläsning och vintertröst.

trädgårdsdrömmar sa...

Skriver upp mej för två lotter.Länkar .Älskar böcker om växter.

Gunilla sa...

Men den boken vill jag absolut försöka vinna.
Tar 2 lotter. Länkar naturligtvis.

Håller tummarna allt vad jag förmår.

Hoppas.

Kram

Gunilla

emilias gömmor... sa...

O jag vill också vara med!!! Länkar! 2 lotter då:)

Kram Mimmi

Anna Vattenkanna sa...

Jag vill också prova lyckan! Länkar från min blogg = 2 lotter till mig.

Kram Anna Vattenkanna

TYRA Hallsénius Lindhe sa...

Samma här jag vill också pröva lyckan. 2 lotter - jag länkar här.

Tyra i KÖKTRÄDGÅRDEN

AnnCharlotte sa...

Jag är med med på två lotter.
Julledighet och böcker är en fantastisk kombination.
Ha det bra :)

Anna-Maria sa...

Ah härlig bok, den vill man ju ha en chans på :-D.Jag är med på två lotter!

Trädgården på Höjden... sa...

Jag vill gärna var med i din utlottning och har länkat på min sida och dra 2 lotter.

Hälsar Åsa

Anonym sa...

Vad roligt det hade varit för en nyopererad trädgårdsmästare att försiktigt träna axeln genom att bläddra i den fina boken och bli redo för nästa säsong!

Anonym sa...

Kanske fiffigt att skriva namn på kommentaren också... Den opererade trädgårdsmästared heter Camilla Wihlander

Eva-Lotta Persson sa...

Vilken vacker bok! Jag hoppas på turen :) Kommentar och länk, två chanser att vinna. Hälsar Lotta ♥

Acchleja-Carro sa...

Det ser ut som en julklapp i min smak! =) En lott, tack!
Ha det fint! /Caroline

Anonym sa...

En bok vacker i både form och innehåll vill jag såklart vara med och fightas om!
Mattias Månsson

Anonym sa...

Oj vilken fin vinst!:)
Jag tar en lott och hoppas.
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Vill hemskt gärna vara med o tävla!! Bente Stenberg
mailadress: jan.052114848@telia.com

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Det verkar vara en helt förträfflig bok -kul!!! Är gärna med i utlottningen. Länkar oxå.

Kram
Charlotte

Alen Trädgård sa...

En sådan julklapp hade inte varit dumt att fördjupa sig i när älsklingen jobbar hela julhelgen. Ha det gott/Monne

Fagras trädgård och tankar sa...

Jag vill gärna vara med på utlottningen. Har missat den här boken totalt. För mycket att göra kanske?

Katarinas trädgård sa...

Trädgårdsböcker kan man inte få för många av så jag vill vara med! Jag länkar också!
Vi hörs!
Hälsningar
Katarina

Kristina Bonander sa...

Hej Eva,
Den här utlottningen är jag väldigt gärna med på och länkar även från min blogg.
Hälsningar
Kristina

Jenny sa...

Oh vilken goding att lägga under granen! Klart jag vill vara med och tävla om den och länkat har jag också gjort! :)
Må gott!
Jenny

Karin - Mina Rum sa...

Självklart vill jag var med. Älskar såna där digra trädgårdsböcker. Jag länkar också för en extra vinstchans.

Kram, Karin

Anonym sa...

Hejsan Eva !
Jag är gärna med och lägger ut en länk också :-)
Vänligen Thomas Holmberg Eskilstuna

TrädgårdsPrinsessan - Annika sa...

Åh, hoppas det är min tur att vinna :-)
Länkar från min blogg också!

Ha det gott!
Annika

Ninne sa...

Jag har länkat nu oför det blir lite större chans med 2 lottor, Vill såå gärna vinna den fina boken.
Ninne

Mona sa...

Självklart skulle jag vilja vinna den fina boken, länkar också för två lotter. Mona

Anonym sa...

Hej jag är gärna med i utlottningen och länkar också .mvh Agneta Nyqvist

Anonym sa...

Älskar lotterier fast jag aldrig vinner....:-)klart jag vill vara med, och länkar såklart!
Eva Rehn

Margot sa...

Hej Eva! Trädgårdsböcker kan man aldrig få för många av, vill gärna vara med och pröva lyckan! Länkar såklart för 2 lotter!
Ha det gott!
Margot

Felix sa...

Jag har många trädgårdsböcker, men den här saknar jag. Den skulle bli en perfekt julklapp! Så jag hoppas på tur i dragningen! Jag länkar med bild hit, så det blir två lotter.

Adventshälsningar
Elisabet

Carolina sa...

Klart jag vill vara med och tävla :)

Mia sa...

Alltid lika kul med lotteri! jag är med såklart och jag har länkat med bild också.
kram mia

Anonym sa...

Hej! Denna fina bok skulle jag gärna ha under min julgran i år. Så jag vill gärna vara med på dragningen.
Monika Andersson Rådandefors

Hans sa...

Hej, även jag vill vara med i utlottningen, med en lott.
Ha en bra dag.

färgtrappan sa...

Hej, åh ja, jag vill jättegärna vara med och ha chans att vinna den finfina boken. Två lotter, jag lägger en länk hit till dig från mig :)

Hoppas, hoppas.....

Ha det gott! /maja

Inger sa...

Ja Eva, jag vill också vinna boken, har länkat till min blogg.
Ha det bra!

Louise sa...

Jag är gärna med och tävlar!

kram louise

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar om den fina trädgårds boken för den trädgårds fantast som jag är. Har satt mig som följare på bloggen, anette carlsson (ett blott glas).

Håller tummarna att vinna inspirerande bilder på blommor och växter. Det är nu jag mest behöver se blommor även om de nu bara mest finns på bild.

mvh anette carlsson

nettan.klar@gmail.com

Vivian Tisting sa...

Åh vad spännande, lyckades länka så jag får vara med.

Kram Vivi

Lena/isklockan sa...

Vill såklart jätte gärna vara med. Jag har länkat....

Kram

Anonym sa...

En trädgårdsbok till hade säkert fått plats i hyllan!

Odlarlust sa...

"Bläddrade" i boken igår, länkade och skrev kommentar men den försvann visst. Nu gör jag ett nytt försök.
Jag vill gärna vara med och hoppas på vinst :-)

Ha det fint!/Anna

Helena sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i utlottningen av den fina boken!
Hoppas på tur :-)

Tack hälsningen hos mig ang.att unna sig.Jag är verkligen värd den fina ljuskronan :D
KRAM från mig!

Pernilla sa...

Jag som håller på och försöker bygga upp vår första trädgård från ingenting skulle bli väldigt glad för en sådan här julklapp. Så jag håller tummarna!

Lyckans lilla hus sa...

Åh i sista sekunden tittade jag in till dig! Klart att jag vill vara med i utlottningen av boken, hoppas på tur!!! //Marie

Moa sa...

Åh så fin bok, självklart är jag med på så fin utlottning.. den perfekta julklappen till mig själv förstås.. hihi. Hoppas på turen o länkar oxå. Ha en bra onsdagskväll.. kram/Moa

Anonym sa...

Vilken finfin bok! En lott tack!/Susanne
skogsberg_s@hotmail.com

Anonym sa...

Fin bok, jag vill gärna vara med i utlottningen!!

MVH,
Helena

Anonym sa...

Kan aldrig få för många trädgårdsböcker :-) 1 lott till mig, Gunilla Lundh

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/1-december-vinn-bok.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

Oj så roligt det hade varit och vinna. Är en glad amatör-trädgårdsmästare som bara älskar att stå på knäna med rumpan i vädret, och påta på i mina rabatter och krukor...!!!! Kramizar fråm Kicki