söndag 16 mars 2014

Vinnare utsedda

Grattis Anna H och Sussi i Luleå! Ni vann var sin biljett till Nordiska Trädgårdar i Stockholm. Skicka er mejladress till eva(at)robild.se så mejlar jag över dem till er. (Hör av er senast på tisdag, annars går biljetten till någon annan.) Tack alla som kommenterade och gav synpunkter på min webbutik. Ju fler som handlar desto större motivation får jag förstås att utveckla den, så det är roligt med kommentarer.
Jag kommer att hålla tre föredrag på mässan. På torsdag kl 13 pratar jag om min nya bok Perenner Skapa med blommor på scen Pelargon. Kl 15 samma dag pratar jag Odla i Pallkrage på scen Botanisera.
Böckerna ingår i serien Gröna Fingrar som tidigare även rymmer en bok om Växthus och en om beskärning. I min webbutik kan man köpa alla fyra till ett förmånligt pris.
På fredag kl 13.30 är jag tillbaka på scen Pelargon för att prata om boken Brännässla En älskad kulturväxt som jag skrivit tillsammans med mina vänner i Sällskapet Nellorna.
Det finns ytterligare ett "fast" tillfälle att träffa mig och det är kl 11-12 på fredag då jag står i Pionsällskapets monter för att prata pioner och signera min bok som säljs till ett superbra mässpris de här dagarna. Denna bok finns inte längre kvar i bokhandeln, men den finns förstås i min webbutik.
En fortsatt skön söndag önskar
Eva

5 kommentarer:

Odlarlust sa...

Jag hoppas att det inte deltagit fler Anna H än jag. Jätteroligt! Nu kanske jag kan lägga studiepengarna på något inköp på mässan istället för på entrén. Jag skickar min adress per mail.
Nu är jag glad :-)

♥Min Eden♥ sa...

Synd att jag inte i år heller har vägarna förbi mässan...Men jag önskar dig en givande helg med många roliga möten och upplevelser! (kanske nästa år...)
/kram Nina

Anonym sa...

Åååh, vad roligt att jag vann en biljett!!! Tusen tack, jag mailar dig :)
Hälsn Sussi i Luleå

Växthusmadam sa...

Grattis till vinnarna!

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Vill också gärna gå! Blir bara mer o mer peppad! :)