torsdag 6 oktober 2011

Vinnare 2012!

2012 års Trädgårdskalender är här! Det är faktiskt 6-års jubileum för min medverkan i denna kalender som ges ut av Burde förlag. Sedan 2007 har jag alltså skrivit de små funderingarna och trädgårdstipsen som finns i kalendern varje månad. Bilderna är liksom tidigare tagna av fotograf Eva Lie. Annars är det som en "vanlig" kalender där du kan fylla i dag för dag vad du gör, antingen som en helt traditionell jobb- och fritidskalender, eller som en trädgårdsdagbok. Det finns också små rutor där man kan kryssa i vilket typ av väder det varit. Ganska kul att gå tillbaka till faktiskt.
Jag lottar ut två kalendrar bland er 209 som är följare till min blogg. Vinnare är Anja med bloggen Anjas Hill och Karin med bloggen Mina rum. Grattis! (Mejla era postadresser så kommer kalendern med posten.)
Är det någon som vill köpa kalendern till sig själv eller för att ge bort (bra julklapp) så finns den att köpa i bok- och pappershandeln. Du kan också beställa direkt av mig - då kostar den 150 kr inkl porto och då får du fyra vackra vykort ur boken En lisa för själen på köpet. Lägg inte beställningen i kommentarsfältet, utan mejla direkt på eva (at)robild.se. Jag har ett begränsat antal, så när de är slut är de slut.
Nu ska jag ladda för att göra kvällens föredrag till en ljuspunkt i detta ruskväder (blåst och regn).
Allt gott,
Eva

1 kommentar:

Susie på Stjärnarve... sa...

Har precis beställt en kalender av dig. Eftersom jag är först med att kommentera kanske jag är först med att beställa!?