tisdag 25 februari 2014

Tvillingar

Oj va kul! Fast det är min 19:e och 20:e bok så blir jag lika glad när jag får hålla dem i mina händer för första gången på riktigt. Det räknas liksom inte att ha tummat utskrifter och sett på datorskärmen.
Förlaget hade bra fått några få exemplar, så det var roligt att de skickade dem till mig direkt. Någon gång i början på mars ska de finnas i bokhandeln.
I år kommer alltså ytterligare två böcker i min serie Gröna Fingrar - dels Odla i pallkrage och så Perenner Skapa med blommor. Men inte hade det blivit några böcker utan min duktiga fotograf Görgen Persson eller Camilla Arvidsson som gjort form och layout, inte heller för duktiga medarbetare på Forma books eller för alla som ställer upp och visar sin trädgård och sina odlingar. Det är bara att bocka och buga för att det finns så många fantastiskt generösa människor.
Jag hoppas ni blir nyfikna och bläddrar i dem i bokhandeln - eller varför inte titta förbi på någon av Trädgårdsmässorna där jag också kommer att hålla föredrag. Jag kommer att finnas i Malmö den 7/3 och i Stockholm den 20-21/3.
Kramar från en extra glad,
Eva

1 kommentar:

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Va kul! Grattis! Om man blir nyfiken? Helt klart ser jättefina ut. Måste kollas i.

Kram Ewa :)