lördag 16 juli 2011

Semestern hägrar

En jobbdag till sedan ska jag äntligen ha lite semester. Det betyder kanske mindre aktivitet här på bloggen (eller mer, man vet ju aldrig...). Om det blir en varm och solig dag ska jag åka - eller varför inte cykla - hit till Solvik vid Mölle för att njuta av de skönaste baden som finns. Alltid klart vatten. Alltid uppfriskande salt. Och faller andan på badar man naken vid dambadet (något motsvarande herrbad finns inte). Annars firas ledighet bäst på hemmaplan tycker jag. Med huvudet ner och rumpan i vädret, ni vet.
Allt gott till både lediga och er som jobbar
Eva

10 kommentarer:

Inger sa...

Ha en skön och avkopplande semester!

Sylvia sa...

Semester kan vi alla behöva, ha det så skönt!!

Rose Garden Malevik sa...

Hej Trevliga Eva :)
Låter sköööööönt :)
Hoppas vädret blir bra.....
å kanske lite partysugen??

så missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

VÄLKOMMEN :)
Håkan

Berit sa...

Ha en underbar semester och njuuutt!!

Sophia Callmer sa...

ha det skönt! Hoppas du får några kristallklara bad!

Gunilla sa...

Önskar dig en underbar semester!

Eva-Lotta Persson sa...

Vi var i Mölle för några år sedan, så vackert!! Gillar verkligen Skåne, det känns som att komma utrikes :) Ha en skön semester, hälsar Lotta.

AnnA sa...

Ha en skön och njutbar semester, Eva - jag går på sista valsen, men har en till vecka senare i augusti. Och att bo i Åhus, även när semestern är slut, är ändå lite speciellt somrigt. Jag är ju ledig vissa dagar då jag jobbar helgen, dessutom...Hopas det blir varmare i vattnet, för jag längtar också efter et salt bad...
Ha det gott!
Kramen!
AnnA

Ingmarie We sa...

Han en riktig skön och bra semester. Mölle by the sea, så härligt.

Jessica och Malte sa...

VIlken fin blogg du har, jag lägger till mig som följare.

MVH
Jessica