tisdag 15 juli 2014

Boken om Kullabygden

 Äntligen kan jag visa den! Efter lite tryckeri-strul (som det alltid verkar bli) är den äntligen här - min bok om Kullabygden, en av Sveriges verkliga pärlor med foton av duktiga fotografen Jörgen Fotozon Nilsson här från Höganäs. Kullabygden - Utsikter, omvägar och insikter vänder sig både till dem som redan är frälsta och till besökare och ny-nyfikna. Den rymmer massor av tips för den som vill göra en utflykt, men går också att läsa från ett bekvämt hörn av soffan. Kullabygden är lika underbart vare sig man vill uppleva äventyr, fart och fläkt eller söker sig till lugn och ro. Om du inte upptäckt den här lilla tårtbiten av Sverige är det dags nu!
På torsdag är det releaseparty i Bokhandeln och du är hjärtligt välkommen! Boken kommer förstås att säljas i Höganäs bokhandel som har gett ut boken, men förhoppningvis också på andra försäljningsställen runt om i bygden samt på nätet.
Allt gott,
Eva

5 kommentarer:

Alen Trädgård sa...

Grattis! Får jag kanske önska mig i julklapp:) Ha det gott/Monne

Anonym sa...

Trevligt! Var nyss oxh hälsade på min kusin i Mölle. Ska tipas honom om denna bok. Här i Wales regnar det idag, tråkigt. Vill ut i min trädgård och njuta!

Rost och rädisor sa...

Grattis till boken! Måste vara en alldeles speciell känsla att se ett projekt i tryck. Hur gör man om man vill beställa ett ex?
Anette

Jenny sa...

Så vackert! Jag tror faktiskt att jag varit i trakten för sisådär 18 år sedan, men jag är kass på geografi så jag kan ha fel.

/Jenny

Med fingrarna i (j)orden sa...

Hej Anette! Du går in på min hemsida/bokhandel och beställer din bok: www.robild.se